torsdag 1 juni 2017

Besöksrekord

Dra upp volymen och håll i Mustaschen medan vi kollar bloggstats - Double Nature yeaah!






Till min glädje kan jag konstatera att ni blir fler och fler matroser som mönstrar på här på Utdelningsskutan för en gemensam resa mot total ekonomisk frihet. Under maj månad sattes nytt besöksrekord med 11.000 unika besökare och 75.000 sidvisningar. Välkommen alla nya och tack för att ni återkommer alla gamla läsare!







Seglarportföljen bräckte nyligen 900.000 i utdelningar och ungefär samtidigt som några av er läser detta inlägg kommer de totala sidvisningarna för bloggen även dem passera 900.000. Bloggens totala sidvisningar kan ni se om ni scrollar längst ned här på bloggen.

Med nuvarande takt kommer bloggen passera portföljen under juni och nå miljongränsen långt innan portföljen - såvida inte ni läsare gör myteri och sviker helt :P

Totalt har bloggen haft 86.000 unika besökare sedan mätningarna startade i september 2015. Vore kul att komma upp i 100.000 läsare så att 1% av Sveriges befolkning har varit inne på bloggen!

6 kommentarer :

  1. Oj, inte illa det. Mvh http://investera-pengar.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om ni fortsätter att komma tillbaka så lover jag fortsätta skriva.

      Radera
  2. En kul blogg att följa, så länge den fylls med intressanta inlägg såklart ;) Jag har inte kollat min blogg för sidvisningar, det kanske man ska göra haha.

    Inga dåliga utdelningar, 900000 kr ackumulerat. Det är en årslön brutto för Fru Snålgris och jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla läsare kan inte känna samma sak - men vet några som gillar statistik!

      Radera
  3. Imponerande, gratulerar! Fortsätter att hänga med på resan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du är fortsatt välkommen ombord!

      Radera